اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری | allescape

بعد از اتمام بخش بازی‌وار، کارگاه آموزشی و نشست بررسی، درون‌نگری و نتیجه‌گیری توسط مدرسین تیم‌آپ برگزار می‌شود. به‌علاوه بنا به درخواست و نیاز سازمان، تست‌ها و گزارش‌هایی در سطوح گوناگون انفرادی، گروهی و سازمانی ارائه می‌‌شود. در تمام طول دوره بازی اتاق‌فرار، متخصصین و طراحان بازی ما تیم ها را تحت نظر دارند و گزارش مفصلی را بعد از این رویداد تهیه می کنند. علاوه بر این، آنها با گروه ها صحبت می کنند و نحوه بازی هر تیم و آنچه می توانستند بهتر انجام دهند را تحلیل می کنند. شما توی بازی اتاق فرار تنها نیستید و هم تیمی هاتون همراهتون هستند.

اگر به‌دنبال یک فعالیت تیم‌سازی هستید که موثر و سرگرم‌کننده باشد، اسکیپ روم یا اتاق فرار می‌تواند بهترین انتخاب باشد. پس در وهلۀ اول، بازی اتاق فرار باید با “شخصیت گروهی” شرکت شما سازگار اتاق فرار اکشن باشه. این‌جاست که کارمندان شما می تونن تجربۀ لذت بخش اتاق فرار رو به طور ناخوداگاه وارد روابط کاری خودشون کنن و از شور و حال بیشتری برای همکاری برخوردار شن. تجربه ثابت کرده اتاق فرار می‌تونه یه راه بسیار عالی برای تعامل و به چالش کشیدن تیم کاری شما باشه.

بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست ؟

بازی احضار نیز بر اساس همین داستان‌های ترسناک است. این بازی جزو بازی‌های ساده در بین اتاق‌های فرار به حساب می‌آید؛ اما می‌تواند تا حدودی هم ترسناک باشد. اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود. مخصوصا در سناریو‌های حرفه‌ای، چندین و چند سرنخ مختلف وجود خواهد داشت. در نتیجه اعضای گروه باید به صورت موازی سرنخ‌های مختلف را دنبال کنند و در نهایت همه‌ی آنها را کنار هم بگذارند تا یک نتیجه منطقی بگیرند. این بازی‌ها و فعالیت‌های تیم‌سازی که در مکان‌هایی با دکوراسیون و فضاسازی حرفه‌ای و اختصاصی اجرا می‌شوند، تجربه‌هایی دو الی شش ساعته‌ هستند که بر پایه‌ی مدل‌های آکادمیک طراحی شده‌اند.

  • به عنوان مثال زمانی که یک تکه از پازل را پیدا می‌کنید، با صدای بلند به سایر اعضای تیم بگویید که تکه‌ای پازل یافته‌اید.
  • نحوه انجام بازیداستان را جدی بگیرید و تلاش کنید از همان ابتدا به دنبال سرنخ بگردید.
  • همچنین عوامل مختلف در این نوع اتاق فرار باعث از بین بردن تمرکز شما می‌شوند.
اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری | allescape بهترین راه برای شناخت ظرفیت ها و جنبه های مختلف شخصیتی افراد گروه اینه که اون ها رو توی محیط ها و موقعیت های مختلف ببینین. اگر با همکاراتون تجربه اتاق فرار دارید خوشحال میشیم نظرات خودتون و از طریق کامنت در اختیار ما بزارید. تیم سازی برای سازمان ها هزینه زیادی به همراه دارد. به شکل کلی، مفهوم تیم با تک روی و خود خواهی همخوانی ندارد.

اتاق فرار برای تیم سازی و مدیریت کار تیمی

گیم مستر گوش کنید و سعی کنید که در طول بازی آن ها را رعایت کنید تا ناخواسته و با زیر پا گذاشتن قوانین از بازی اخراج نشوید. شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه. © تمامی حقوق برای مجموعه اسکیپ ویژن اصفهان محفوظ است.