آموزش صرافی کوکوین + ویدیو نحوه ثبت نام در صرافی Kucoin دلفین وست

در حال حاضر بهترین گزینه برای فعالیت در یک صرافی خارجی که به ایرانیان خدمات بدهد، صرافی کوکوین است. در نهایت با کپی آدرس کیف پول مقصد و وارد کردن کد تایید دو عاملی مراحل برداشت ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن صرافی Kucoin را تکمیل کنید. ولی با اجباری کردن احراز هویت کار با این صرافی برای ایرانیان بسیار مشکل شده است. به این دلیل صرافی معتبر کوکوین که در کشور سنگاپور قرار دارد می تواند جایگزین خوبی برای ایرانیان باشد. ” صرافی کوکوین کجاست ” یکی از سوال ها بسیار مهم برای کاربران ایرانی می باشد که قصد عوض کردن صرافی و ثبت نام در kucoin دارند. بنابراین می توان گفت سنگاپور می تواند بهترین کشور برای کوکوین باشد.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن موجودی در خواستی شما به پلتفرم فیوچرز انتقال داده می شود. هر گاه آخرین قیمت به 205.1 می رسد، این سفارش تریگر می گردد و سفارش 100 لایت کوین با قیمت 205.1 انجام می گیرد. تولید کردند تا همه مردم امکان کار با کریپتوکارنسی را پیدا کنند. استاپ مارکت مانند حالت قبل عمل می‌کند؛ با این تفاوت که دیگر شرط مکملی برای آن وجود ندارد. در واقع به محض رسیدن قیمت به قیمت اعلام شده کاربر، معامله بلافاصله آغاز خواهد شد.

در قسمت بعدی یک رمز عبور قوی متشکل از حداقل ۷ کاراکتر از حروف و اعداد انتخاب کنید. اما جهت ثبت‌نام در صرافی بر روی گزینه “sign up” مشخص شده در تصویر بالا کلیک کنید. تو قسمت مارجین از حالت خود ولت مارجین تو صرافی یا از تولبار بالا تو قسمت trade میتونید به ارزهایی که قابلیت مارجین دارند ببینید تا روشون معامله کنید . مورد دوم این که وقتی هر شبکه ای در هر صرافی یا ولت انتخاب میکنید برای انتقال ، مقدار فی که باید روی اون شبکه پرداخت بکنید و حداقل میزان توکن که میتونید برداشت بکنید بهتون نشون میده . اگر با لینک دیگه ای وارد بشید ، و مشخصات صرافی خود را وارد کنید ، امکان هک شدن حساب شما بالا میره و امکان این که بتونن اطلاعات شما را کپی کنند بسیار بالا می رود .

بعد از اجرایی شدن این برنامه، کدی نمایش داده می شود که باید کد را داخل باکس وارد کرده و بر روی گزینه آبی رنگ “Activate” کلیک کنید. بسیار خب مرحله‌ی اول برای انتقال وجه به حساب کوکوین را انجام دادیم و در یک صرافی ایرانی ارز دیجیتالی خریدیم. حال برای انتقال وجه به صرافی کوکوین باید یک ولت در وب سایت Kucoin.com ایجاد کنید. روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه اصلی وب سایت کوکوین شوید.

در صفحه باز شده از برنامه Google Authenticator کد موقت تتمربوط به حساب خود را وارد کنید و روی next بزنید. یک اپلیکیشن اندروید و iOS دارد که به کاربران اجازه می دهد در هر زمان و هر مکان ترید کنند. صرافی بایننس در حال حاضر یکی از معتبرترین صرافی‌های فعال… ستون سمت راست است که بخش بالایی آن سفارشات فروشندگان و بخش پایینی آن مربوط به سفارشات خریداران است. در بخش جستجوی Main Account ، نام رمز ارز Tron را وارد می‌کنیم. روی گزینه Assets کلیک کنید تا هر کدام از آنها را بررسی کنیم.

درج/ویرایش پیوند

به همین دلیل کوکوین مانند بایننس امکان این معاملات را فراهم کرده‌است. کوکوین یک پلتفرم بین المللی صرافی ارز دیجیتال است که محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران کریپتویی و تریدرها دارد. تاریخ تأسیس و شکل گیری صرافی کوکوین به سال 2017 برمی‌گردد. کوکوین علاوه بر ارائه یک پلتفرم استاندارد و رابط کاربری ساده، فرصت معاملات مارجین، فیوچرز و همتا به همتا را برای کاربران ایجاد کرده است. بیش از صدها ارز دیجیتال در این صرافی لیست شدند و نسبت به سایر صرافی‌های پیشرو، کارمزد کمتری از کاربر دریافت می‌کند.

آموزش صرافی کوکوین + ویدیو نحوه ثبت نام در صرافی Kucoin دلفین وست

پشتیبانی از ارزهای فیات باعث شده است که واریز و برداشت در این صرافی به روش‌های متعددی برداشت از صرافی کوکوین با موبایل انجام شود. برخی از صرافی ها ممکن است از ارزهای فیات پشتیبانی نکنند که این مسئله برای کاربران مشکلات زیادی به بار می آورد. مخصوصا کاربرانی که در کشورهای تحریم شده به سر می برند. به عنوان مثال، علی ۳۲۰۰۰ تتر در حساب معاملاتی خود دارد در حالی که قیمت فعلی بیتکوین ۳۱۰۰۰ تتر است.

آموزش ثبت نام در سایت کوکوین Kucoin.com

صرافی کوکوین به عنوان پلتفرم مبادلات ارزهای رمزنگاری در سال ۲۰۱۷ در جزیره Seychelles تاسیس شده است. موسسان این شرکت Michael Gan و Eric Don می باشند که پروژه های مالی موفقی چون Ant Financial و iBOX PAY را پیاده سازی کرده بودند. در این مرحله ترون موجود در حساب را با انتخاب بهترین گزینه‌ی خرید یا انتخاب پیشنهادهای دیگر خریداران، تبدیل به تومان می‌کنیم. می‌توانید در همین قسمت ببینید که این تبدیل صورت گرفته است. کد تایید ایمیل که ابتدا باید روی گزینه‌ی Send Code کلیک کنید و کد ارسال شده به ایمیلتان را وارد کنید. پس از ورود به صفحه‌ی معاملات Spot از قسمت بالا و سمت چپ صفحه، ارز دیجیتال TRX/USDTرا جست و جو کرده و روی آن کلیک کنید.

همواره توصیه میکنیم برای افتتاح حساب در صرافی های ارز دیجیتال از یک ایمیل جدید و با امکان بازیابی استفاده کنید. تجریه ثابت کرده بسیاری از ایمیلهای فعلی ما در گذشته و احتمالا با شماره هایی بدون امکان بازیابی ساخته شده است. توصیه میکنیم قبل از هر چیز یک ایمیل جدید با شماره موبایل در درسترس برای بازیابی در صورت نیاز بسازید. بدیهی است اگر از امکان بازیابی ایمیل فعلی خود اطمینان دارید میتوانید با ایمیل فعلی خود مراحل ثبت نام را انجام دهید.

چگونه در کوکوین خرید کنیم